سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیریت پیج اینستاگرام شما

از اصلی ترین وظایف ادمین اینستاگرام تولید محتوا به صورت تصویر و ویدیو بوده که حالت های گرافیکی ساده ای را نیز بر اساس موضوع فعالیت پیج شما حاضر و آماده شده و در زمان های مناسب روز به اشتراک گذاشته خواهد شد.

 

از دیگر وظایف ادمین، ارتباط با مشتریان شما در دایرکت و حتی به صورت تلفنی میباشد. همچنین فعال کردن و مدیریت ربات افزایش بازدید و فالوور اینبو بر روی پیج شما و تبلیغات گسترده در پیج های پر بازدید خواهد بود.

همچنین تیم اینبو برای افرادی که از این طرح استفاده میکنند دو پکیج آموزشی کسب و در آمد از اینستاگرام را ارائه خواهد داد تا کاربران این بخش با اینستاگرام مارکتینگ و بازاریابی آشنایی کاملی پیدا کنند.

در مدیریت پیج فعالیت هایی همچون پست گذاری بر روی پیج شما صورت خواهد گرفت اما همانطور که گفتیم با استخدام ادمین اینستاگرام به صورت کلی مدیریت پیج تان بر عهده ادمین مربوطه خواهد بود از تولید محتوا گرفته تا ارتباط با مشتریان و مخاطبان شما و…

افزایش بازدید پست ها و افزایش فالوور اینستاگرام به صورت هدفمند تنها با افزایش فعالیت پیج شما امکانپذیر میباشد حال این افزایش میتواند با استفاده از ربات اینستاگرام صورت بگیرد و یا فعالیت توسط مدیریت صفحه اینستاگرام ، که قابل ذکر میباشد هر دو راهکار ذکر شده در پیج های مربوطه که ادمین اینستاگرام استخدام کرده اند اعمال خواهد شد.

ادمین اینستاگرام بودن کار ساده ای نیست. حیطه فعالیت یک ادمین اینستاگرام بسیار گسترده است، اما میتوان گفت همه چیز به موضوع فعالیت پیج اینستاگرامی مربوط است. مثلا اگر یک ستاره سینما ادمین اینستاگرامی استخدام کند عمده وظایف او انتشار پست ها و اخبار مربوط به آن ستاره و حواشی زندگی اوست. در کنار آن پاسخ گویی به کامنت ها و دایرکت ها و انتشار استوری میتواند از وظایف دیگر ادمین صفحه تعریف شود. حال تصور کنید یک ادمین پیج فروشگاهی در اینستاگرام همین وظایف را دارد. میتوان گفت به روز کردن صفحه اینستاگرام با محتوای مرتبط با فعالیت پیج بین همه ادمین ها یکسان است. اما مثلا در پیج فروشگاهی ادمین باید کپشن مربوط به هر تصویر و محصول را مرتبط با آن محصول تهیه کند. از موجودی انبار و سفارش ها و ارسال ها و مشتریان همه را چک کند، مدام پاسخگوی نیاز مشتریان باشد، استوری مربوط به فعالیت های پیج را بگذارد. پاسخگوی کامنت ها و دایرکت ها و سوالات باشد. حال ادمین یک پیج آموزشی را در نظر بگیرید. او باید مهارت های خاصی داشته باشد. مثلا بتواند آموزش های مربوط به موضوعیت پیج را از اینترنت دانلود کند ، آنها را ادیت کرده و به عنوان پست در صفحه قرار دهد. ما به خوبی حساسیت کار شما را درک کرده و می‌شناسیم. راه نوین با شما